سردار قریشی: استقبال از اردوهای راهیان نور و پیشرفت وسیع بود-راهبرد معاصر

سردار قریشی: استقبال از اردوهای راهیان نور و پیشرفت وسیع بود

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در راهیان نور و راهیان پیشرفت بیش از 6 میلیون و 500 نفر روز اعزام داشتیم، گفت: در اعزام‌ها به سرزمین نور استقبال بسیار وسیع است ولی به تناسب زیرساخت ها و آمادگی‌ها مجبوریم اعزام‌ها را محدود کنیم.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 22
کد خبر: ۲۵۰۹۳۹

به گزارش راهبرد معاصر، سردار قاسم قریشی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز (دوشنبه، 1 مرداد ماه) در همایش تجلیل از دست اندرکاران و برگزیدگان راهیان نور و راهیان پیشرفت ضمن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: شما افسران عرصه جهاد تبیین و جهاد پیشرفت هستید و اراده کننده فریضه این جهاد هستید.


وی با بیان اینکه در راهیان نور و راهیان پیشرفت بیش از 6 میلیون و 500 نفر روز اعزام داشتیم، گفت: در اعزام‌ها به سرزمین نور استقبال بسیار وسیع است ولی به تناسب زیرساخت ها و آمادگی‌ها مجبوریم اعزام‌ها را محدود کنیم.


جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بهترین فرمول و نسخه برای هدایت جامعه بهره‌مندی از حوزه های پیشرفت سرزمین نور است. اعضای کاروان نور از کوچکترین تا بزرگترین عضو بهترین فرصت برای جهاد تبیین را داشته اند..

 
سردار قریشی در پایان گفت: امروز باید در جهت تلاش در عرصه جهاد تبیین و برگزاری اردوهای راهیان نور به وظایف خودمان عمل کنیم. اعزام به اردوهای راهیان نور امسال نسبت به سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده